Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Τακούνι και γκολ Νο2!

 Της Έφης Πάλλη και του Παναγιώτη Τράμπα

- Καλημέρα ομορφιά μου, λουλούδι μου, αστέρι μου, ήλιε μου…
- Ωχ Ωχ Ωχ!! Λέγε τι είδες στα περιοδικά πάλι…
- Ιιιιιιι πως τολμάς?? Με έχεις εμένα για συμφεροντολόγα υποκρίτρια?
- Ειλικρινά??
- Ναι ειλικρινά!!
- Εντελώς τελείως!
- Σα δε ντρέπεσαι… Έχει χάρη που έχω τα κέφια μου σήμερα!
- Γιατί τι έγινε?? Χώρισε ο Μπράντ την Αντζελίνα για χάρη σου??
- Κρυάδες..Καλέ έχει βουήξει ο τόπος. Ξεκίνησαν τα κονταροχτυπήματα μεταξύ καναλιών! Πρωινάδικα, μεσημεριανά, σειρές, βραδινά σόου, ριάλιτι… ΑΑΑ δεν κρατιέμαι!!
- Ποοοο!! Εδώ η ΑΕΚ καίγεται κι εσύ φτερνίζεσαι!
- Γιατί καίγεται? Πάντως το μαλλί της Σκορδά φαίνεται να κάηκε από τις πολλές πλατίνες και ακούγεται ότι θα εμφανιστεί με πιο σκούρους τόνους στην εκπομπή.
- Καλά τον χαβά σου εσύ… Εδώ η ΑΕΚ είναι προτελευταία και καταϊδρωμένη, οι οπαδοί της πετάνε καρέκλες στους παίκτες, ο Μπάγεβιτς σηκώθηκε κι έφυγε, άστα άστα, ένα δράμα!
- Και η Σόφι Πασχάλη, η γυμνάστρια, έφυγε από τους Καραμεροχαριτάτους.
- Μέχρι και ο Παναθηναϊκός άλλαξε γυμναστή, ο Αντ1 στάσιμος θα έμενε??
- Ποιος Παναθηναϊκός μωρέ? Εδώ έγινε η μεγάλη αντίφαση, η Μενεγάκη ξεκίνησε την εκπομπή της μες στη σοβαροφροσύνη και το ήθος και ο Αντ1 μες στην καλή χαρά, το χιούμορ… Η ώρα του παιδιού!!
- Μεγαλύτερη έκπληξη πάντως από το να βλέπεις μέχρι και τον Φουστέρ να παίζει τρελή μπάλα, δε νομίζω να υπάρχει!! Μέχρι και οι αντίπαλοι θα ζήλεψαν!!
- Καλά καλά, εγώ πάλι μία γυναίκα φθονώ!
- ΜΙΑ??ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
- Ε, μία αυτό τν καιρό προβάλλεται πολύ, και είναι και πολύ ωραία η άτιμη…
- Πεθαίνω να μάθω ποια λες..
- Τη Μακρυπούλια!
- Έεεεεελα ρε, μα γιατί?? Είναι πολύ ωραία η Μακρυπούλια?? Επειδή είναι ψηλή, κορμάρα, με ματάρες…
- Μην κοροϊδεύεις! Την είδα στον Αρναούτογλου, αψεγάδιαστη!
- Εγώ πάντως φθονώ τον Χιου Χέφνερ που είδα στον Ανραούτογλου, μέχρι και το Τσάμπιονς Λιγκ θα άφηνα για να πάω σε κάποιο πάρτι του με τα λαγουδάκια…
- Θα πάρω όλα τα κουνελάκια του playboy και θα τα κάνω στιφάδο!! Μη το συνεχίζεις!!
- Μπα μαγειρεύεις κιόλας εκτός από τα να βλέπεις όλη μέρα Μενεγάκη, Αρναούτογλου κλπ κλπ??
-μα φυσικά και μαγειρεύω!και σε πληροφορώ πως περιμένω πώς και πώς να αρχίζουν το master chef και το top chef για να δοκιμάσω νέες συνταγές!
-οχ πάλι νηστικοί θα μείνουμε!
- και δεν θα είμαστε οι μόνοι! Πολλές σειρές και εκπομπές βλέπω να έχουν πρόωρο τέλος! Αν τα ποσοστά δεν είναι τα επιθυμητά, τα κανάλια δεν πρόκειται να διατηρήσουν κανένα πρόγραμμα on air.
- Ξέρεις, τον Παοκ μου θύμισες τώρα!Αν μετρούσαμε την απόδοση της ομάδας με τα μηχανάκια της agb θα ήταν μείον το αποτέλεσμα! Η πορεία του φαίνεται δυσμενής, με τις "χαμηλές πτήσεις" να γίνονται συχνό φαινόμενο.
- Φαινόμενο είμαι εγώ, που ακόμα σε αντέχω...που λέει και το άσμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου