Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Έγινε μητέρα σε ηλικία 12 ετών!

της Ρένιας Ρηγοπούλου





Σε ηλικία 12 ετών γέννησε την κόρη της η Βρετανίδα  Kathleen.


Αν και δεν μετανιώνει ποτέ για ό,τι συνέβη, εύχεται το παιδί της να μην κάνει τα ίδια λάθη με εκείνη. "Όταν η Georgia έκλεισε τα 12 χρόνια, μου ξύπνησε αναμνήσεις από την εποχή που ήμουν εγώ στην ηλικία της. Όταν την κοιτώ, δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι δυνατό να ήμουν ήδη μητέρα στην ηλικία της" αναφέρει σε συνέντευξή της η 25άχρονη πλέον Kathleen.
Η Kathleen στην ηλικία των 9 χρόνων έχασε τον πατέρα της ενώ μεγάλωσε με την αλκοολική μητέρα της που κάθε άλλο από στοργική ήταν! Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η μητέρα δεν είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την υγεία της κόρης της, παρά μόνο όταν έφτασε να είναι 8 μηνών έγκυος. Όταν πλέον η Kathleen γέννησε και η είδηση έκανε το γύρω του κόσμου η μητέρα της δήλωσε πως "Η Kathleen μπορεί να είναι 12, αλλά έχει το μυαλό να τα βγάλει πέρα μόνη της"!
Για πολλά χρόνια η νεαρή μητέρα δεν ήθελα να μιλά για την ιστορία της, φοβούμενη τα επικριτικά σχόλια, αλλά σήμερα νιώθοντας περήφανη για τη κόρη της ποζάρει στο φακό, εκμυστηρευόντας τα όνειρα που κάνει για εκείνη.  Αυτό που επιθυμεί πιο πολύ για εκείνη είναι να καταφέρει να σπουδάσει, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει η ίδια ενώ τονίζει πως θα βρίσκεται πάντα δίπλα στο παιδί της και θα το βοηθήσει να μην κάνει τα λάθη που έκανε η ίδια.
"Έπρεπε να ωριμάσω μέσα σε μία νύχτα. Είμαι όμως περήφανη που η Georgia μπορεί να παραμένει ακόμη παιδί. Είμαι υπερπροστατευτική όταν πρόκειται για την αθωότητά της".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου