Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Τα κιλά των διακοπών και πως να τα χάσετε!


 Της Χριστίνας Παπαχρήστου

Δεν θέλει κόπο...θέλει τρόπο.
Οι διακοπές του καλοκαιριού ήδη αποτελούν παρελθόν…

Επιστρέψαμε όμως ανανεωμένοι, γεμάτοι ενέργεια ,αναμνήσεις και δυστυχώς με μερικά περιττά κιλάκια παραπάνω!!!

Ναι καταλαβαίνω! Είναι αδύνατον να αντισταθείς στα δροσιστικά παγωτά, στους μελωμένους λουκουμάδες και στα μοναδικά cocktails που τρελαίνουν τη γεύση μας.


Ακόμη όμως και εάν ενδώσατε στους γευστικούς πειρασμούς, το ζήτημα είναι πως περάσατε καλά και όσο για τα περιττά κιλά, μια ισορροπημένη διατροφή θα σας βοηθήσει να επανέλθετε στο φυσικό σας βάρος!
 Σύμφωνα λοιπόν με διατροφολόγους μπορούμε να ακολουθήσουμε μερικά tips που σίγουρα θα φανούν χρήσιμα και θα κάνουν τη ζυγαριά μας να μας ‘λυπηθεί’.
 • Αποφεύγουμε τις εξαντλητικές δίαιτες.
 Οι υποθερμιδικές δίαιτες αυξάνουν πολύ παραπάνω την όρεξη με αποτέλεσμα να αναπτυχθούν βουλιμικές τάσεις και κατά συνέπεια μιλάμε για αποτυχημένη απώλεια βάρους. Το μυστικό κρύβεται σε ένα καλό πρωινό, ένα κύριο γεύμα μεσημεριανό ή βραδινό και τα ενδιάμεσα σνακ όπως τα φρούτα και οι μπάρες δημητριακών.
 • Τρώμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
 Το άδειο στομάχι επί πολλές ώρες, οδηγεί στην υπερκατανάλωση, στο φούσκωμα, τη δύσκολη πέψη και κατά συνέπεια την αδυναμία του οργανισμού καύσης των υπερβολικών θερμίδων.
 • Προσέχουμε το μέγεθος των μερίδων.
 Ειδικά όταν πρόκειται για έτοιμο φαγητό. Πρέπει να ξέρουμε να θέτουμε όρια στον εαυτό μας και να σηκωνόμαστε από το τραπέζι πριν νιώσουμε υπερχορτασμένοι.
 • Αποφεύγουμε τα αναψυκτικά.
 Τα ανθρακούχα αναψυκτικά προσθέτουν παραπάνω θερμίδες και δεν βοηθούν στην αίσθηση του κορεσμού ή της ικανοποίησης
 • Περιορίστε τα οινοπνευματώδη ποτά.
 Τα χαρήκατε αρκετά όλο το καλοκαίρι. Αντικαταστήστε τα με ένα ποτήρι κρασί.
 Τι καλύτερο από το να ικανοποιήσετε την δίψα σας με παγωμένο νεράκι και φυσικούς χυμούς που χαρίζουν στον οργανισμό σας βιταμίνες!
 Αν είστε από εκείνους που έχουν θέσει αυστηρούς στόχους και επιθυμείτε να διατηρήσετε σε ισορροπία την διατροφή σας από εδώ και πέρα, θα σας φανούν χρήσιμες και αυτές οι συμβουλές.
 • Δραστηριοποιηθείτε.
 Δεν χρειάζεται να ξημεροβραδιάζεστε στο γυμναστήριο. Η γυμναστική όμως βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, στην οξυγόνωση των ιστών και στην αίσθηση ευφορίας που νιώθουμε.
 • Πίνετε 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα.
 Αυξάνει την διούρηση και βοηθάει στην καύση του λίπους.
 • Ισορροπημένη δίαιτα.
Δηλαδή μην ξεχνάτε τα φρούτα και τα λαχανικά ενώ το ψάρι, τα πουλερικά και τα όσπρια θα πρέπει να βρίσκονται συχνά στο πιάτο σας.
 • Περιορίστε το αλάτι.
Το αλάτι ευθύνεται για την κατακράτηση υγρών και κατ’επέκταση για το φούσκωμα που μας προκαλείται. Αντικαταστήστε το με μπαχαρικά, πιπέρι, ρίγανη.
 Σίγουρα, τα αποτελέσματα δεν θα είναι άμεσα. Και εννοείται πως δεν θα ξυπνήσετε αύριο 10 κιλά ελαφρύτεροι. Όμως η προσπάθεια αξίζει. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή και τότε η ρύθμιση του βάρους σας θα είναι ένα παιχνίδι.
 Κάθε αρχή και δύσκολη!


2 σχόλια:

  1. i apla 4 kala gebmata k elaxisti askisi.........kai t xanis grigora k ise 1 xara........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 4 geumata kai elaxisth askhsh?
    gkmaravilla paidi mu...an emeis oi gynaikes ta kanoume auta..den 8a xwrame apo thn porta!
    allos o metavolismos twn andrwn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή